A Ryanair a megboldogult férj nevében várta a visszatérítési kérelmet.


A gyászoló özvegy szívét elborította a kétségbeesés, amikor a légitársaság bejelentette, hogy csupán az utazást lefoglaló, már elhunyt férje jogosult a visszatérítés kérésére.

A 44 éves Yvonne Shields esetében a Ryanair elutasította, hogy visszatérítse elhunyt férje, Colin Shields 827 fontos repülőjegyének költségét.

Colin Shields előző évben foglalta le a repülőjegyet Velencébe, ahol Skóciát képviselte volna egy kerekesszékes labdarúgó-mérkőzésen, 2025 szeptemberében. A férfi, aki egy 14 évvel ezelőtti baleset következtében nyaktól lefelé lebénult, két segítővel utazott volna, akiknek a jegyeit szintén ő fizette ki.

A férfi 2025 áprilisában sajnálatos módon agyvérzés következtében elhunyt. Ezt követően Yvonne felkereste a Ryanair ügyfélszolgálatát, hogy lemondja a foglalását, és kérje a visszatérítést. Az ügyfélszolgálat azonban közölte vele, hogy a segítők által vásárolt jegy árát nem térítik vissza, mivel ez ellentétes a Ryanair belső szabályaival, annak ellenére, hogy a jegyeket Colin fizette. Bár a társaság jóváhagyta egy 258 fontos visszatérítést Colin jegyére, Yvonne állítása szerint ezt az összeget soha nem kapta meg.

Miután ismét rákérdezett a visszatérítésre, azt az információt kapta, hogy sajnos nem tudnak másnak információt adni, csak az eredeti foglalónak. Emlékeztette őket, hogy a foglaló már elhunyt, de ez nem befolyásolta a válaszukat.

Yvonne elmondta, hogy a Ryanair ügyfélszolgálata végül megszakította vele a beszélgetést, még azután is, hogy benyújtotta férje halotti anyakönyvi kivonatát és a végrehajtói jogosultságot igazoló iratot - írja a Mirror.

A Ryanair később kifejezte sajnálatát az események miatt, és elismerte, hogy Yvonne-t téves információval látta el az egyik ügyfélszolgálati munkatársa.

Related posts