Eltűnt a pénz a bankkártyájáról? Fedezd fel, mi rejlik a megduplázott tranzakciók hátterében!


Az elmúlt napokban többeknek feltűnhetett, hogy egy banki tranzakció után duplán került a pénz levonásra fiókjukról. Habár a probléma nem tömeges kiterjedésű, most kiderült mi okozhatta ezt a problémát.

Csütörtök délelőtt több forrásunk is jelezte, hogy az OTP Banknál technikai probléma lépett fel, amely miatt egyes ügyfelek számlájáról duplán vonták le bizonyos korábbi vásárlások összegét. A hibát egy külső szolgáltató okozta, a bank pedig dolgozik a duplikált tranzakciók kiszűrésén, hogy helyreállítsa az érintett számlák egyenlegét. Az OTP elnézést kért az okozott kellemetlenségért. Úgy tudjuk, más banknál is előfordulhatott hasonló eset, az ügyben az Erste Bank is közleményt adott ki - írja az Index.

Elvette az OTP a pénzünket?

Természetes nem! A bank hivatalos tájékoztatása szerint egy külső szolgáltató hibája miatt előfordulhatott, hogy bizonyos korábbi vásárlásokat duplán terhelt a rendszer, így egyes ügyfelek számlájáról kétszer is levonták ugyanazt az összeget.

- tudatta az OTP Bank.

Az Index értesülései alapján a probléma nem terjedt el széles körben, de számos embernek okozott komoly fejtörést. A bank szakemberei jelenleg azon fáradoznak, hogy azonosítsák és eltávolítsák a duplikált tranzakciókat, így biztosítva, hogy minden érintett ügyfél számlaegyenlege végre helyreálljon.

Az Erste Bank is részese a folyamatnak?

Az Erste Bank is közleményt adott ki az ügyet illetően. Külső szolgáltatói hiba miatt 2025. augusztus 7-én tévesen duplán terhelődött néhány 2025. július elején végzett bankkártyás vásárlás.

Related posts