Irodabútor használatba vétele: Az új munkakörnyezet kialakításának első lépése Az irodabútorok használatba adása nem csupán egy egyszerű folyamat, hanem egy lehetőség arra, hogy munkakörnyezetünket egyedivé és funkcionálissá tegyük. Az új bútorok beépíté


Tisztelt Szakértő! Egy magyarországi székhelyű, magyar adószámmal rendelkező társas vállalkozás munkavállalója Bécsből végzi távmunkáját. A cég irodabútorokat kíván vásárolni, hogy azokat a munkavállaló bécsi lakásában használhassa. Kérdéseim a következőek: 1. A munkáltató jogszerűen megteheti ezt? Milyen feltételeknek kell megfelelnie a vásárlásnak és a használatba adásnak? 2. Ha a bútorok beszerzése Ausztriában történik, levonható-e az EU-s áfa, amennyiben a kft. kizárólag adóköteles tevékenységet folytat? 3. Felmerül-e szja-fizetési kötelezettség abban az esetben, ha a bútorokat a cég tárgyi eszközként nyilvántartásba veszi, és a munkavállaló elszámolási kötelezettséggel bír irányukban? Fontos kiemelni, hogy a dolgozó felé nem történik értékesítés, csupán a bútorok használatba adása valósul meg. Előre is köszönöm a válaszát és a segítségét!

Related posts