Természetesen! Íme egy egyedi megfogalmazás: „Valóban előnyös egy vállalat számára, ha fenntartható módon tevékenykedik?”

A nagyvállalatok világában egyre inkább elterjedt tendencia, hogy a fenntarthatósági stratégia szerves része a vállalatok hosszú távú terveinek. Habár sok esetben a napi működés és a rövid távú költségmegtérülés szempontjából nem mindig mutat kedvező eredményeket – hiszen egy-egy ilyen beruházás jelentős anyagi ráfordítást igényel, és rövid távon haszonelmaradást is jelenthet – a jövőben versenyelőnyt biztosíthat. A Klasszis podcast legújabb epizódjában Suba Levente, a K&H csoport fenntarthatósági vezetője, valamint Várkonyi Diána, a Magyar Telekom tőkepiaci kapcsolatokért felelős HUB vezetője osztják meg tapasztalataikat. Célunk, hogy bemutassuk, hogyan válik a fenntarthatóság a mindennapi gyakorlat részévé a nagyvállalatok életében.