Meghan Markle legutóbbi Instagram-bejegyzésében a figyelmes rajongók egy jelentős hibára bukkantak.

A figyelmes rajongók felfigyeltek egy kis hibára az As Ever legfrissebb posztjában. Meghan Markle éppen meg akarta hálálni a követői támogatását, ám egy nagyobb bakival sikerült meglepnie őket.
A sussex-i hercegnő márkája, az As ever legutóbbi posztjában egy hatalmas bakit szúrtak ki a sasszemű rajongók. Meghan Markle épp meg szerette volna köszönni a követőinek a támogatást, de a rajongók azonnal észrevették a hibát.
Meghan Markle márkája, az As Ever, a legfrissebb posztjában kifejezte hálaérzetét a követőinek, amiért figyelemmel kísérik a vállalat növekedését és fejlődését. A képen egy ízlésesen megkomponált konyhai munkafelület látható: a középpontban egy sodrófa pihen két tojás társaságában, míg alul egy gyönyörű konyharuha mellett egy friss fűszernövény helyezkedik el. Bal oldalt Meghan keze látható, amint éppen egy fehér papírlapot tart, melyen az áll:
A Sussex hercegnője ezt a képet kísérő szövegében megosztotta velünk gondolatait, miszerint:
Amikor Meghan Markle közzétette a posztját, valószínűleg nem tudatosította, hogy egy jelentős hibát rejteget a képen.
A sasszemű rajongók azonban azonnal kiszúrták a bakit. Meghan Markle keze felett ott hagyták a fekete-fehér kurzort a kép szerkesztésénél. Így nagyon valószínű, hogy ez a kép mégsem a sussex-i hercegnő otthonában készült, hanem csak egy megszerkesztett képet osztottak meg. A rajongók rögtön elárasztották a fotót kommentekkel, de az As Ever oldala később letiltotta a hozzászólások engedélyezését. Meghan Markle márkájánál most nem tudnak azzal foglalkozni, hogy egyesével válaszoljanak ezekre, ugyanis el vannak foglalva azzal, hogy az új terméküket beharangozzák. A sussex-i hercegnő a virágszirmok és a lekvárok mellett most július 1-től egy rozé bort is forgalmazni fog, amire azt ígérik, hogy tökéletes választás lesz a nyári estékhez.
Meghan Markle márkájának eddigi története nem mentes a kisebb-nagyobb botrányoktól. Az As Ever áprilisi balesete például már nem az első eset, amikor a webshop működése komoly problémákba ütközött. A megnyitás után a termékek pillanatok alatt elfogytak, a rendszer pedig nem tudta megfelelően kezelni a helyzetet, így sok vásárló végül üres kézzel távozott. Ekkor Meghan Markle márkája egy bocsánatkérő üzenettel és pénzvisszatérítési ígérettel próbálta kárpótolni az érintetteket. De nem ez volt az egyetlen incidens: egy néző például súlyos égési sérüléseket szenvedett el az egyik receptje miatt, és a sérült nő 10 millió dolláros perrel fenyegetőzött. Ezek az esetek jól mutatják, hogy Meghan Markle vállalkozása még túlságosan is gyerekcipőben jár, de a Sussex-i hercegnő nem riad vissza a kihívásoktól, és a kudarcok ellenére is folytatja küldetését – éppen úgy, ahogy a Netflix sorozatát, a „Szeretettel: Meghan”-t is.