A Volkswagen izgalmas új irányba lép, de ezúttal nem az autóipar területén!


Az idei évben új szintre emeli az autógyártás eddig is megbízható üzletágát a Volkswagen. A következő izgalmas újdonságuk pedig nem más, mint a mikrózható currywurst, amely új ízkalandokat ígér!

Hasít a kolbászgyártás a Volkswagennél, annyira, hogy az eladott kolbászok számát tekintve az előző két évben rekordot döntött a wolfsburgi márka, sőt, korábban olyan is előfordult, hogy több kolbászt adott el, mint autót.

Tavaly a Volkswagen, amely az autóiparban korábban szebb időket is megélt, több mint 8,5 millió kolbászt értékesített, így nem állt távol a siker. Azonban a kolbászpiac legfrissebb eredményei új impúzusokat adnak a currywurstnak, amely júniustól már mikrohullámú sütőben is készíthető készételként jelenik meg a német szupermarketek polcain – számol be róla a Bild.

A currywurst története 1973-ban vette kezdetét, amikor először a Volkswagen dolgozóinak étkezdéjében jelent meg. Eredetileg csak a gyár munkásai élvezhették ezt a különleges ízkombinációt, de az évek során a finom, fűszerekkel gazdagított ketchuppal és paradicsomszósszal leöntött, felkarikázott sertéskolbász népszerűsége robbanásszerűen megnőtt az egész országban. Ma már nem csupán a wolfsburgi gyár dolgozói kedvelik ezt az ínycsiklandó gyorsételt; 2007 óta otthon is elkészíthetjük a saját változatát, ami új dimenziót ad a currywurst élvezetének.

A kész kolbász abban különbözni fog a currywurst eddig ismert formáitól - illetve más gyártók hasonló termékeitől -, hogy hiába fogjuk keresni benne a tetejére szórható curryport, ugyanis mind a kolbász, mind pedig a ketchup már elegendő mennyiségű fűszert tartalmaz.

Related posts